17 Temmuz 2012 Salı

NASIL KURUCAM BEN BU OYUNCAĞI .-))

Ben neden kullanma klavuzlarından veya haritalardan falan anlamıyorum??  Zaten çok sevimsiz geliyor bana onları okuyup çözmeye çalışmak. Sağolsun eşim de böyle ama ona sayıları ver anında çarpsın bölsün. Hiç hesap makinesi bile kullanmadan müşterileri arayınca koca koca paraları kafadan hesaplar söyler vs... Bizim beynimizin hangi bölümünde tahtalar eksik acaba?? Bu klavuz veya harita işini harika bir şekilde halleden insanlar var ve şak diye olayı çözüp kocaman park yatağı falan kuruyor, evine  kocaman  kütüphane yapıyor.. İmreniyorum onlara.Zaten bu tipler genellikle İKEA abonesi oluyor. Bizim evimizde İkea'dan çöp sepeti bile yok :-)) Mağazaya  hiç uğramıyoruz bile çünkü biz kurulum, murulum yapabilen bir çift değiliz :-) Şu anda Badeciğimin Fisher Price Yağmur Ormanı karşımda duruyor, tabi parça parça geldi ürün... O bana bakıyor, ben ona... Çok ta merak ediyorum nasıl çalıştığını .-(( üfffff

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.