15 Temmuz 2012 Pazar

BEBEĞİNİZİ TEK BAŞINIZA YIKAYABİLİRSİNİZ

Bebeğim doğmadan önce yaptığım alışverişlerde genellikle tek başımayken kullanabilceğim ürünler seçtim. Beni en çok korkutan, minnacık bebeği yıkamaktı. Bir sürü  yabancı video izledim, size de tavsiye ederim çok zevkli oluyor. Örneğin google'a ' newborn baby first bath veya first feed, first talk ..... yazın ve videoları seçin. Genelde herkes tek el ile başınının altından tutup, diğer eliyle bebeğin vücudunu sabunluyordu. Buna tek başıma cesaret edemeyeceğim için çok güvenli bir banyo almaya karar verdim. Şansıma tek bir videoda bir model gördüm ve tüm internette aradım. Mothercare Caroussel'de tek kalmıştı buldum ve aldım. Fisher Price'ın minik banyo takımı, oyuncak falan da var ama asıl en önemlisi üzerinde çok kalın bir file var. Ben banyo içine sonradan takılan incecik fileleri güvenli bulmuyorum açıkçası. Benim aldığım biraz daha pahalı ama çok güvenli yani bebeğinizi yıkamak için mutlaka iki kiş uğraşmanıza gerek yok.

Videodaki abla gibi rahat rahat bebeğinizi yıkayabilirsiniz. Kolay gelsin .-))
http://www.youtube.com/watch?v=dGlr5RxDrgk&feature=relmfu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.