16 Temmuz 2012 Pazartesi

HAMİLELİKTE 36. HAFTAMA GİRDİM, SABIRSIZLANIYORUM!!!

Bade Hanım içimde coşmuş durumda, ittiriyor, komple vücuduyla dönmeye çalışıyor ama sığmadığı için yapamıyor. Babası elini koyduğunda eskiden utanırdı ve dururdu ama şimdi selam veriyor, topuğuyla falan ittiriyor. Komik oluyor bu bebekler :-))) Ben de artık kızımla yüzyüze tanışmak istiyorum. Bu sıcakta hergün saatlerce yürüsem acaba 37-38. hafta da gelir mi ??? Neyse ben yine doğal sürecine bırakıyım zaten sevgili doktorum Cengiz Alataş tatile gitti ve özellikle rica etti. Tabi bu işler rica ile olmuyor ama en azından 37. haftaya kadar arada bir dinlenmemi  istedi :-)) 35. haftamda birazcık kanamam olmuştu ve plasentam hafif sağa kaymıştı çünkü hep ayaktaydım veya koşturuyordum. Hayırlısı bakalım .-))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.