15 Temmuz 2012 Pazar

BEBEK KIYAFETLERİNİ ALIRKEN HESAPLI OLMAK LAZIM AMA HAMİLE BAKIM VE ALIŞVERİŞİNİ İHMAL ETMEYİN

Hamile olduğumu  ilk duyduğumda inanılmaz bir heyecan yaşadım.. İnternetten veya mağazalardan devamlı bebek kıyafeti bakıp, kız olursa şunu, erkek olursa bunu alırım falan diye aklımı oynatma noktasına geldim. İlk blog yazılarımdan biri Gucci bebek koleksiyonuydu .-))  Zamanla hamileliğin doğal sürecine girerek, bir dolu araştırma yapmaya başladım. Neler giydirsem psikolojisini bir kenara bırakıp ne okusam da kendimi hazırlasam, anneliği nasıl öğrensem, nasıl eğitsem, nasıl emzirsem, mamaya geçince ne yedirsem vs... düşünceleri ile hergünümü dolu dolu internetten, kitaplardan okuyarak geçirdim. Tabi ki kız olduğunu öğrendiğimizde koşa koşa alışveriş merkezine gidip; birkaç gün kokoş olma  hakkımızı kullandık :-)) el kadar bebeğe alttan çıtçıtlı fırfırlı gömlek, tütü, dantelli çamaşır falan aldım. İlk aylarda genelde alttan çıtçıtlı body giydiriliyormuş ama ben yine de ne yapar eder benim aldıklarımı da giydirip en azından resimlerini çekerim diye düşünüyorum.

Hamileliğin ortalarına ve özellikle sonlarına doğru NASIL BİR ANNE OLUCAM? diye daha fazla paniklemeye başladım. Bu arada hergün aldığım kitaplar, oda hazırlıkları, bitmek bilmeyen ihtiyaç listeleri, hastane oda süsleri, bebeğin motor gelişimi için dönenceler, oyun halıları, müzikler vsss derken kıyafet konusunu biraz daha arka plana attım. Zaten dolabı dolu ve alışverişe meraklı anneannesi, babaannesi muhtemelen Bade Hanımla tanışınca kendilerini hiç tutamayacaklar :-)) Bu yazımın aslında özeti şu, yeni hamile olan anneler ve baba adayları bence baştan her ay ufak ufak ihtiyaçları alarak bütçenizi  dengeleyin. Sonuçta normal hayatınız yani gezme, tozma, tatiller, özel ihtiyaçlarınız da devam ediyor .-)) Bu arada hamilelikte kendinizi güzel hissetmek için kendinize daha fazla bakım için de ayrıca bütçe ayırın. Özellikle kıyafet konusunda dikkat edin, sakın eşorfmanla gezen hamilelerden olmayın. Rujunuz, allığınız eksik olmasın.Sokakta tanımadığınız insanlardan bile iltifat alınca keyiflenip mutlu oluyorsunuz, tabi bebeğiniz de içerde gülücük atıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.