14 Ocak 2012 Cumartesi

HAMİLELİĞİNDE BENİM KADAR KAYGILI VAR MI?

Merhaba;

Hamile olup ta; benim kadar kaygılanan var mıdır çok merak ediyorum... Bebeğime bu kaygıları yansıtıyorum diye çok üzülüyorum ama elimde değil.... Hamile olduğumu söylediğim bir arkadaşım bana öyle birşey söyledi ki kabusum oldu. İlk hamileliğinde; bebeği içinde 2,5 aylıkken ölmüş; o yüzden fazla heveslenmemem gerektiğini söyledi resmen.. Paranoyak oldum ve üç hafta da bir doktor kontrolünü bekleyemiyorum. Çok uzun geliyor. Geçen gün evimin yakınında bir merkeze gidip ultrasona girdim. Tabi orda da sık sık ultrasona girilmez falan diye öğüt verdiler... Amerika'da bir alet varmış ve evde anne babalar istedikleri zaman; anne karnındaki bebeğin kalp atışlarını dinleyebiliyorlarmış.. :-))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.