1 Ocak 2012 Pazar

2012' DE EVLİ, MUTLU, ÇOCUKLU OLMAYI SEÇMEK!!!

Küçükken erkeklerin daha şanslı olduğunu düşünürdüm çünkü daha özgür davranabilirler ve hiç eleştiri almazlardı. Ben hep onlarla yarıştım aslında :-) Eskiler dermiş ya 'kadının okumuşu cadı olur' diye ... işte ben de o modeldim.  Ha çok okuyup doktor veya avukat mı oldum ...Hayırrr..çünkü dersler konusnda tembeldim. İte kaka Saint Benoit'yı bitirdim ama okulumu hala çokkk severim.... Sonra kolay yoldan, üniversite sınavında dil kitapçığını çözdüm ve Fransızca Öğretmenliğini şeçip elimde bir meslek olsun istedim. Ben sadece devamlı kitap okurdum. Okul çıkışları Taksim'e uğrar ve kendime kitap okuyup kahve içebileceğim mekanlar bulurdum. Favorim Atlas Pasajı Sefahathane 'ydi mesela :-)

Neyse konuyu dağıtmayalım ama ben okudukça daha da özgür olmak ve erkeklerden farksız yaşamayı savunurdum. Kendimce savaş açmıştım. Evlenmek, çoluk çocuk, düzenli hayat saçma gelirken; şu anda 33 yaşında bir anne adayıyım. Düzen ve rutin denilen kavramların tam göbeğinde oturuyorum ama çok mutluyum....

Erkeklerle olan savaşım sevgili kocamı tanıyınca bitti çünkü kadın olmanın şanslarını uzun zamandır yaşayanlardanım...Erkek erkekliğini bilmeli ve çok güçlü bir kadınla birlikte olmayı avantaja çevirmeli... Yani pasifleşmek yerine; He-man veya King Kong şevkatiyle yaklaşmalı :-)) İşte böyle bir kocanız varsa çok şanslı bir kadınsınızdır....Hem destek olun , hem sırtıızı dayayın....Kıymetini bilin ve şükredin...Böyle bir kocanız henüz yoksa o zaman dua edin, secret yapın:-)) kuantumla ilgilenin !!!!!

Kadın olmanın en büyük şansını  ise şu sıralar yaşıyorum !! İçimde büyüyen bir can var ve kalbi atıyor . Eskiden bu bana hayal gelirken yani tam bir özgürlük düşmanı olduğunu düşünürken.... 'Zevklerimden nasıl vazgeçerim hamileyken!!!' diye boş boş büyük laflar ederken....Tam 7 mm boyu var yani daha 1,5 aylık ama beni en sevdiğim şaraptan, kahveden ve sigaradan nefret ettirecek kadar disiplinli.

İşte!!! Çılgın bir rutin içerisindeyim... Bekar heyecanlardan farklı ; çok daha sadık ve son durağımı tahmin edebildiğim bir hayatın tam ortasındayım... Bu benim seçimimdi ve mutluluğumu paylaşmak istedim....

2012''nin ilk gününde; seçimlerinizin gönlünüze göre olmasını ve hepsine ulaşabilmenizi diliyorum.....

Begüm Uğur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.